Wednesday, November 20, 2013

#10 2/2 Nameless

      Panin sokid jalga ja läksin alla elutuppa. Vaatasin nii möödaminnes kella. Kell oli alles veerand 7. Läksin youtube ja panin mängima oma playlisti. Kohe hakkas kõlama Train'i- 50 ways to say goodbye.Panin natuke kõvemaks ja vaatasin aknast välja... Vihma enam ei sadanud. Paari loo pärast hakkas igav, umbes ss kui One Republic'u Counting Stars oli poole peal. Hakkasin läpakast uudiseid lugema, midagi eriti põnevat polnud tänase laupäevase päeva jooksul juhtunud. Tasapisi tiksus kell seitsme poole.
     Käisin korra oma toas ja tahtsin oma musta õlakotti võtta aga ma ei suutnud seda leida. Viimaks taipasin... Rrreenaaaatee! Pobisesin endale nina alla midagi  ja liikusin tema tuppa. Esimese asjana ta tuppa astudes nägin ma voodi peal oma kotti. Rabasin selle ja läksin oma tppa tagasi et võtta rahakotist kaardid ja veel paar vajalikku asja.
      Seitsmeni oli veel paar minutit nii et ma istusin esikusse tugitooli ja hakkasin telefonis surfama. Ma ei olnud saanud veel kaua seal istuda kui juba kõlas uksekell. panin telo kotti ja hakkasin tenniseid jalga panema. "Tulen, tulen!! " karjusin teist tennist kinni sidudes kui ukse kell teist korda helises. Võtsin veel tagi ja avasin ukse. " Heii.." naeratas Sam niipea kui olin uksest välja astunud. "Hei, Hei" naeratasin vastu ja lukustain ukse. "Oh, shit.." tuli mulle meelde trepist alla astudes. "Mis nüüd?" vaatas Sam kohkunult.
"Meil ei ole millegagi sinna minna sest Renate soovitas et ma autoga ei tuleks..." "Nii, aga Amanda on kodus ja ta võib meid ära visata... vist..." ütles Sam muigega. "Heheh, parem oleks kui kindlasti.." vastasin samuti. lippasime ruttu nende poole ja uurisime ehk saab Amanda meid ära visata. "Ma vist ei saa aga Artur  ikka saab, eks kallis?" vastas Amanda meie küsimuse peale. ja nii me siis cruisisime Arturiga ja kella 7.18-ks olime me Andu maja ees.
       Pidu oli vägev ja inimesi kooserdas nii väljas kui sees tohutult. Peale mõningast otsimist leidsime Renate ja rääkisime natuke. Olime rääkinud natuke aega kui hakkas Olly Murs'i Troublemaker. kiskusin Sam'i teiste sekka tantsima... me tantsisime veel mitu laulu ja üsna varsti kadus ajataju... Õhtu oli lihtsalt imeline...

(Renate vaatenurk)
rääkisime Elluga natuke aga siis tuli mingi hea laul ja ta läks tantsima Sam'iga ning mina ja Andu liitusime nendega paar minutit hiljem. rohkem ma naid ei näinud, sest inimesi oli tohutult ja neid muudkui vooris ja vooris....

(Elise vaatenurk)
 Kuulsin vaikselt taustal mängivat muusikat ja keelegi tohutut norset. "Ooaah.." Haigutasin ja tõusin istuli. Ma istusin diivanil, minu kõrval oli mingi tundmatu vend keda vist nimetati Steniks, sest nii oli ta põsele kirjutatud, ja teisel pool oli Sam, kumbki neid ei norsanud. Vaatasin üle diivani seljatoe ja kes seal lebas: see oli Sander! Kust kurat see ka igale poole jõuab... Olin püha viha täis. "Heii, Sam, ärka üles!" sosistasin Samile kõrva ja raputasin teda natuke. Mmhhh, möh, mis asja?" mõmises too mulle vastu. "Ärka üles, lähme ära" " oota natuke, ma magan natuke veel...." "Eii, tule lähme koju, seal magad edasi" ütlesin ma talle aga Sam oli juba magama jäänud. "Fine ss..." mõmisesin omaette ja tõusin püsti. Elutoas oli peale meie veel mitmeid inimesi kellest enamus magasid. Kuulsin eemalt hääli ja nende järgi minnes jõudsin kööki. "Ommik.."
ütles Kennet ja naeratas "Ommik, ommik..." tervitasi teda ka ja istusin köögileti äärde. Köögis oli mõnus kohvilõhn. kennet rääkis mingi tundmatu tüdrukuga midagi vene keeles aga ega ma midagi peale paari pooliku lause aru ei saanud. "Kohvi tahad?" küsis Kenneth kui olin juba peaaegu köögiletile magama jäänud. "Mhm..." podisesin ja panin pea kätele tagasi. Kenneth valas mulle kohvi ja pani tassi mulle nina ette. "Danke.." ütlesin tall, valasin piima ja panin suhkrut ka. Kui olin pool tassi juba peaaegu ära joonud roomas kööki sõna otseses mõttes Bella, selline nägu peas nagu oleks terve öö pea potis veetnud. "Heii" tervitasin teda kui ta mu krvale istus. "Tere, tere, palun ära karju.."  ütles ta hästi aeglaselt ja vaikselt niiet mina ka Kenneth purskasime naerma. "Haha, Bella sul ei onud vist väga mõnus öö..." itsitas Kenneth ja valas talle kohvi.
       Mõne aja pärast liitusid meiega veel Cedric, Andu ja Getu. Kellegil meist ei olnud hea olla, kõigil oli über pohmakas. Ka tubade välimuse järgi oli seda arvata: kuhu sa ka ei vaadanud, igal pool olid pudelid kahtlaste jookidega. Samuti ei olnud kellegil aimu kella ajast."Ou, Kenneth, mis kell on?" ägas vahepeal kohale ilmunud Carl. "mmhmm, kell on minu ajaarvamise järgi pool kolm.." ühmas Kenneth ja kadus kuskile majapeale. "Ohh, fuck.. kurat.." kargas Getu püsti nagu nõelatud ja vaatas hullumeelselt ringi. "Mis nüüd siis on?!" oigas Andu söögilaua kõige kaugemast otsast. " ohh persse küll.. ma pidin kella üheks tööle minema, persse küll.."  "Mhhh, oli ss vaja pidutseda.." irvitas Cedric ja kõik teised irvasid ka.
       "Sitta kh, ma helistan et ma jäin haigeks v midagi..." viskas Getu natukese ajapärast käega ja läks oma telo otsima. Köögis hakkas vestlus arenema suunas, et keda elie koos kellega nähti ja kes läksid lahku ja kes jälle või ikka veel koos on. Lõpuks jõudis jutt minuni. " Noh Eli, mis sul selle Sandriga ss lõpuks sai, pole enam kuulnud temast.." küsis Cedric täiesti süüdimatult "ehh, sa ei näinud teda? , peol oli siin, magas enne diivani taga... ei noh, mis ikka oli, cheater.." vastasin ükskõikselt " a kle kes see kompu oli kellega sa eile sii  tantsisid?" segas Armanda (kes vahepeal oli kuskilt köögileti tagant välja ilmunud ja enne meie vestlust pealt kuulanud) vahele. "A see, see on Sam" ütlesin muiates ja kohe kõlasid häälitsused nagu "üüü.." ja "urrr.." ning erinevad irvutavad või muud moodi lollakad näod peas. " Mhhh, ta on naaber, lollakad.." ütlesin muigega.
" No räägi ss mis vend ta on.." hakkas Armanda, kes oli ilmselgelt tast sissevõetud, peale käima. " Räägi jh, ss ma tean kelle eest ma Rennut ja sind kaitsma pean.." nõustus Andu, püüdes tõsist nägu teha, mis kujunes naeruks. "haha.. Nii armas sinust aga ta on suht koht norm inimene.. No ta nimi on Saamuel, muideks 2 a'ga, Saamuel Robert Henderson, ta on 17 ja ta on mul naabritel suveks külas ja järgmine talv ta kolib siia, vist tuleb juba sügisest meie kooli, ja.. ja.." " Nii, mis teie suhte staatus on?", "Kas ta on vallaline?", "Kaua sa teda tunned'?", "Mis ta Twitter, Fb,insta ja ask on?" "Mis ta hobid on? jne. küsimusi hakkas laekuma.
     Seltskond kasvas vahepeal suuremaks ja ajapikku hakkas kell 16.00 saama. Ka Sam oli viimased pool tundi üleva olnud. "Noh, Elli, mis me ss nüüd teeme?" küsis Sam kui olime lõpetanud köögi koristame (mida Andu enamuse hiliseid ärkajaid, kes polnud põgenema pääsenud, tegema pani) ja oma asjade leidmise. "No me võime minna nt. minu poole ja, ja midagi seal korraldada näiteks?" "Jup, kõlab nagu plaan, kui ainult mingi transpordi leiaks..." muigas Sam ja noogutas mõtlikult.
      Micha ema tuli õnneks talle järgi ja viskas nii meid kui ka Laureni, Dima Ja Regina ära. Kella viieks olime me kodus. Vanemaid ei olnud kodus nagu harilikult ja Rennu oli vist ikka veel Anduga... Oh seda noort armastust... ei tglt, ma olen õnnelik kui ta on õnnelik..
    Sam polnud meie poole varem käinud ja ma näitasin talle maja. " Nii siin on veel Rennu tuba.." näitasin ma ja tegin ukse lahtu. Renate  toa tapeet on musta, valge ja helesinisega, mis loob mõnusa olemise. Liikusime edasi minu tuppa. " nii, ja siin on ss minu tuba.." tegin ukse lahti ja me läksime sisse. " Mõnus vaade sul siin..." muigas Sam ja jalutas aknale lähemale. Jup, nii, nüüd sul on kõik nähtud, mida sa tahaksid edasi teha?" küsisin ma talt ja vaatsin ta sinistesse silmadesse. Me vaatasime üksteisele silma päris tükk aega, kuni käis välisukse pauk. "Eeh.. mai tea, sinu kodu, lõbusta mind :)" ütles ta muiates. "Olgu nii,lähme alla,vaatme kes tuli ja ss mängime Wiid või Playstationi.." muigasin vastu ja me läksime elutuppa. Sinna jõudes leidsime diivanilt amelevad Andu ja Renate. Piilusime neid natuke, kuni me ei suutnud Samiga enam naeru kinni hoida ja purskasime naerma ning astusime nurga tagant välja. Rennu ja Andu ehmusid natuke aga nad ei saanud vihaseks. " võtke tuba v midagi.." poetas Sam kui naer oli natuke vaibunud ja plärtsatas diivanile. " A tead, lähemegi..." ütles Rennu pool naeruselt ja näitas keelt ning võttis Andul käest kinni ja nad lippasid Rennu tuppa. "Ärge ss pahandust tehke!" hüüdsin neile järele ennekui nad Rennu tuppa kadusid. Purskasime Samiga veelkord naerma.
   mõne aja pärast hakkasime me Playstation'is FIFA't mängima. Varsti aga läks meil kõht tühjaks ja ma tegim meile võikusid ja tõin Nestea'd.

No comments:

Post a Comment