Wednesday, January 8, 2014

#12 Nameless - 24. - 27. mai

Umbes kell neli läks Sam koju. Ta oleks kauemakski jäänud meie juurde aga ta pidi minema Amandale ja Arturile appi ehitama midagi.
        Ka Andu läks ära, pidi saama Rennu ja mingite jorssidega kokku. Isa nokitses Garaazis midagi auto kallal ja mina passisin niisamuti oma toas.
       Kuna homme tuli siiski veel kooli loivata, oli Härmatis meile koduseid ülesandeid andnud ja ma hakkasin neid tegema. Pärast seda vahtsisin ma Castle'it ja õhtul saatis isa mu poodi. Poes olles helistas mulle Renate ja ma võtsin ta linnast peale. Koju jõudes hakkasime me Renatega kokkama ja pärast seda vaatasime koos Castle'it edasi.

*Hommik*
    Ärkasin kell 9.27. käisin dušši all, tegin soengu ja meigi. Selga panin teksaseeliku, sukad ja valge topi ning õhukese kampsiku.
   
Kooli päev möödus rahulikult ja nii ka õhtu. Mulle tuli külla Sam ja Rennule Andu ja me mängisime lauamänge ja vaatasime filmi. Nii ka 2 järgmist päeva.

* Reede hoomik*

Täna on siis aktus. Ärkasin kell 9, et üheteistkümneks kooli jõuda. Praadisin pannkooke mulle ja Rennule ning pärast seda tegin krunni ja panin selga õlapaeltega valgel põhjal lillelisemustriga kleidi  ja võtsin näpu otsa heleroosad/beezikad platvormid. Kell oli 11.39 kui ma välisuksest välja läksin ja autosse istusin. Ootasin natuke ja Renate tuli ka peale ja me sõitsime kooli.
    Meil on aktused ühelajal alati sest ta on must vaid 2 klassi noorem, mina lõpetasin 11-da ja ta 9-da.
Aktus oli igav nagu tavaliselt, kestis 1,5 tundi. Pärast aktuse lõppu ja tunnistuste saamist pidasime Getu Reelika, Armanda ja Dannuga plaani et võiks mõnele peole õhtul minna... Leppisime kokku et helistame hiljem.

No comments:

Post a Comment