Monday, October 21, 2013

#9 2/2 Nameless

      Läksin tagasi kööki ja istusin köögileti äärdening avasin paki. Pakis oli karp ja karbi kõrval kiri. avasin ettevaatlikult valge ümbriku, mida kaunistas sinine lint. Kirjas seisis: "Kallis Ellu! Loodan, et sa pole ei minu ega Renate peale pahane ning et kingitus meeldib. :)
S."
Olin omamoodi imestunud, rõõmus ja pahane ühelajal. Ma ei mõistnud, ega tee seda siiani, miks järsku olin ma Sandri huviorbiidis nõnda. Mõtlesin hetke sellele ja otsustasin avada karbi. Karbis oli valge ja neoon roosaga käekell. vaatlesin kella ja ei kuulnudki kui Rennu mu selja taha hiilis. "Phuuhh" tegi ta ja pani oma käed mulle silmadele ning võttis hetk hiljem ära."Noh, salajased austajad, või mis?" küsis Rennu enne kui jõudsin talle midagi öelda. "Jaa.." ütlesin ja muigasin. Rennu avas külmiku ja võttis välja juustu ning hakkas juustusaiu tegema. "Tee mulle kaa!Palun!" hakkasin teda anuma. "Võibolla isegi teen.." vastas ta. " Mida sa siis nüüd tahad?" küsisin juba teda tundes. "Palun ära ole mu peale vihane eilse pärast. Ma lihtsalt läksin endast välja..."  Ta tahtis veel midagi öelda aga ma segasin vahele: "Miks te kõik arvate et ma nii vihane selle pärast, ah? Pole minu asi kes kellega suudleb aga mul on lihtsalt Andust kahju." "Seda ma ju tahangi rääkida!" tõstis Rennu häält.
        " Eile kui me seal peole olime siis ma läksin majast välja korraks, et telefoniga rääkida ja mõne aja pärast tuli Amy ja ütles et  Daniela oli suudelnud Andut kõigi nähes ja rääkinud, et nad on suhtes jne. No ja ss mu sõitis katus ära ja ma läksin sisse ja lõin Andut ja tahtsin Danielale kallale minna , aga mingid vennad võtsid mu kinni." ütles Rennu ja ohkas. " Ja siis te läksite basseini juurde tülitsema?" "Kust sa tead?" "Ma tahtsin sulle öelda et ma lähen koju aga ma ägin et te tülitsete ja ei tahtnud segada." ütlesin ja panin vee keema. Heitsin Rennule küsiva pilgu ja ta noogutas. Võtsin kapist 2 teepakki ning panin need tassidesse Ja istusin leti äärde tagasi, ning Rennu jätkas: " Noh ja siis me tülitsesime ja ma ütlesin Andule et ma ei armasta teda ja et ma jätan ta maha ja tormasin minema ja lõin Danielat. Siis ma helistasgi sulle ja edasi sa juba tead.." Ütles ta ja tegi veel ühe juustuka ning pani need ahju. " Ahsoo,no jh..Kas sa Andule rääkisid?" "Ja, ma rääkisin kõik ära ja me võtame ajamaha natukeseks aga oleme sõbrad ikkagi. Sa juustukat tahad?" Küsis ta ja kallas teevee tassidesse." ikka tahan, Mis sul siis täna plaanis on?" Ütlesin ja hammustasin juustukat. " Mmm... Mai tea veel vist passin kodus ja puhkan välja. Mis sul?" vastas ta ja rüüpas teed. "Ei tea, kõike võib juhtuda..." ütlesin talle salakavalalt. " Aa, kuule, emps ja issi läksid jälle minema ja elutoas on.." ütlesin täissuuga  neelatasin ja rääkisin edasi: "..on kingid meile ja kahepeale jäeti 300 euri kah" sõnasin ja võtsin ümbrikust raha välja ja jaotasin ära." Ok" noogutas Rennu ja toppis viimase juustusaia tüki suhu. " millal nad tagasi tulevad?" küsis ta pooleldi täissuuga." Mmm, mingi nädala, võibolla natuke kauema aja pärast.." "Ahah" noogutas ta uuest ja võttis viimase tee lonksu ning läse elutuppa.ronisin puki pealt alla  ja läksin talle järgi. " Mis meil siin siis on?" vaaatas Rennu mulle muiates otsa.

        Oma kinkelahti tehes leidsin üsna sarnasekarbi nagu olin saanud Sandri pakist. Avasin karbi ja ülletuseks leidsin karbist samasuguse kella nagu Sandrilt olin saanud,ainult et see oli helerohelise ja valgega. "Heh" sõnasin  ja pöörasin Rennu poole ning muigasin. Rennu hakkas naerma ja võttis enda kotist välja samasuguse sinise kella. Naersime selle peale ja tanäitas mis ta veel oli saanud. Varsti pärast seda läksin oma tuppa, et riided ära aheteda. astusin tuppa ja lülitasin teleka välja, mille olin mängima unustanud. Toas oli soojaks läinud ja ma keerasin radika kinni. Peeglist möödudes märkasin kuidas ma välja nägin: uuksed olid sassisja näeost olin nagu panda. Otsustasin vigu parandada ja kammisin ära juuksed ära ning panin juuksed patsi ja pesin näo ära. 
       Astusin oma garderoobi ette ja tegin mõtlik näo. Mõtlesin mida sega ana. Kümmeminutit hiljem olin kahe vahel, kas dressid ja heleroheline top või retuusid ja kollane top. Ma ei suutnud otsustada ja kutsusin Rennu enda tuppa."Mis ma selga panen?" küsisin talt ja näitasin variante. " Miks sa üldse valima pead, nagunii oled ju kodus?"" Ja siis, kodus ei pea ilus olema?" küsisin ja tegin imestunud näo, mille peale Rennu purskas naerma. " No kui sa nii ütled siis.." ütles ta ja võttis mu käest mõlemad komplektid ja hakkas garderoobis tuhlama." Mida sa otsid ?" küsisin ja vaatasin kuidas ta särke lappas." Oota..." ütles ta ja pomises midagi. Istusin toolile javaatasin tema tegutsemist. istusin üsna mitu minutit ja otsustasin oma asjad alt ära tuua. Tagasi tulles istus Rennu toolil. "Nii, mine pane need nüüd selga." ütles ta ja hakkas mulle kingitud asju ära panema. Ta oli mulle välja otsinud mustad retuusid ja hallika dressika, mille alla panin valge topi. Tõmbasin kõik selga ja otsisin välja mustad lühikesed sokid ning panin need ka jalga.
       Otsustasime,et assime täna koos kodus ja vahime mõnda filmi. Umbes 2 tundi hiljem olime ära vaadanud 2 Bones'i ja tegime pannkooke. Päeval polnud midagi internetis toimunud, sest eile olid üle kogu linna kõvad peod ja arvatavasti kõik kas a) magavad või b) koristavad läbu. Kujutasin ette, kuidas ärkad kuskil võõras majas, heal juhul diivanil, kui mille laua all, või lumehunnikus, kaisus keegi võõras. Püsti tõustes näed enda ümber võõraid kujusid  vaevaliselt ringi liikumas ja magamas. Igal pool vedelevad topsid ja toit, või pakendeid, Ja kõige selle juures ei mäleta sa mitte sittagi ning ei tea mitte ühtegi inimest. halvemal juhul on sul midagi kadunud või kamandatakse sind koristama. Viimase puhul muidugi saad võibolla minema lipsata. Ning kui asja veel halvemaks ajada, siis ei oska sa võibolla enam koju minna ja eksid ära.
Ühesõnaga, ma arvan, et oli hea et ma Kennethi poole eile ei jäänud.
       "Nii, valmis!" sõnas Rennu ja astetas pannukad lauale ning võttis kapist 2 taldrikut. "Oota, ma võtan moosi ja jäätise ka." pomisesin vaikselt, sest olin endiselt mõtetes, mis moodi võib tänane hommik paljudele olla. Võtsin kõlmikust jäätise ja moosi  ning asetasin need lauale ja võtsin taldriku. Panin taldrikule kõik ülejäänud pannukad, mis rennu mulle jätnud oli ja tõstsin jäätist peale.Renate pani  aga endale moosi ja me istusimetagasi teleka ettening hakkasime vaatama " How I met your mother'it" otsast peale. Peab ära märkima , et Rennu tehtud pannukad on maailma parimad. :)

No comments:

Post a Comment