Thursday, January 17, 2013

#6 Nameless: Vana-aasta õhtu

        Täna on siis see kaua oodatud vana-aasta õhtu. Kõik sagivad ringi. Mina istun siin oma toas. Renate sätib end peole. Ei tea kas minna kah... Aga vist peaks minema...Või mitte? Ei tea... Terve facebook on mingeid pilte ja soove täis... Oh, inimesesd on ikka läinud arust ära... Väljas on juba täitsa pime, panin küünla kah põlema. Kell on juba 18.00, peaks sättima hakkama. " Rennu, mis kellaks?" "Mmm...No Nickiga saan ma kokku mingi... mm.. seitsme ajal?" Muide, te vist ei teagi kes Nicki on? Rennu klassi tuli paar kuud tagasi uus tüdruk, Nicki. Nad on päris head sõbrad. Aga jah.. Seda te ka ei tea mis vahepeal on juhtunud...Noh, umbes nädal pärast Rennu lahkumist helistas mulle Andu ja ütles, et Rennu palus helistada ja öelda, et kõik on korras ja ta tahab minuga kokku saada. Noh ja siis 21. saime kokku. Ta vabandas ja ütles, et tuleb koju tagasi. Kui küsisin, miks ta ära läks, ütles ta, et see on pikk jutt ja seletab kodus. No ja kuna tal oli oma spordikott kaasas tuli ta kohe. Vanemad olid juba terve nädala kodus, mis tundus vähe imelik, aga ega nad mind ei sega kah. Niikuinii lähevad varsti jälle ära. Ühesõnaga ema ja isa olid rõõmad, et Renate tagasi on aga neil oli kiire. Ja, et ära öelda, siis nad ei ole sellise muretsevad inimesed ja võtsid Rennu ära käiku kergelt, et suur tüdruk, ise teab mis teeb.
         Mhh... kell on juba 18.30.. läks jutustamiseks. Nii, kammin juuksed kah..." Ellu?" "Jah?" "Oled valmis? ma tahaks varsti minna." " Tule sisse, ma ei tea mida selga panna..." Rennu avas ukse ja tuli sisse. "Wow" ütlesin, kui nägin ta outfiti. Tal oli seljas must minikleit sädeleva ülaosaga, jalas mustad platvormid ja pisike õlakott." No, mis sul siin on?" Ta oli juba minu garderoobi roninud ja otsis mulle kleiti, ise ümisedes laulu " Beneath your beautiful". " Kas sul ühtegi kleiti polegi?" küsis ta imestunult." No mõned peaks ikka olema." vastasin ükskõikselt. Mõne minuti pärast hõiskas Rennu võidurõõmsalt "Leidsin!". Olin imestunud ja loivasin leitud hilpe proovima. Vinnasin selga kollase õlapaelteta kleidi, umbes sellise nagu Rennul. Jalga panin mustad platvormid nagu Rennul ja kätte andis ta mulle valge õlakoti."Noh, kas meeldib?" küsis Rennu imetledes oma kätetööd. "Super, mis kell on?" "Oota...ee... appi! Me peame minema hakkama!" ütles Rennu ja tormas  alla. "Mhh...ei võinud ss öelda mis see kell on..." Pistsin telfa ja rahakoti kotti, tikud ka. Aa, võtmed kah, kammisin juuksed veel üle ja lippasin alla. " Noh, läks alles aega." hõikas Rennu koridorist. "Püüa!"hõikasin vastu ja viskasin võtmed. Hetk hiljem kuulsin kolinat ja nägin lõbusat rennut võtmeid korjamas. " Noh, ei oska enam püüda?" ütlesin naerdes. " Oskan küll, lihtsalt ei pannud tähele." püüdis ta end välja vabandada." Ma lähen autosse." " Okei, tulen kohe" ütlesin kiirelt ja panin mantli selga."Tsau!" Hõikasin üle maja ja väljusin uksest. 
         Komberdasin läbi lume autoni. Rennu oli pannud auto käima ja otsis head raadiojaama. Istusin autosse ja andsin oma koti Rennule. " Nii, kuhu siis?" küsisin õelt. "Mm...Nicki rääkis, et me saame kokku linnas, vist jõe ääres, pärast pidime minema kellegi Kennethi juurde..." "Okei." ütlesin automaatselt ja tagurdasin maja eest välja ning võtsin suuna linna poole.
             "Ääh... siin pole ju kuskil parkida..." kurtsin vihaga õele." No vaatame siis sinna ka." püüdis ta mind rahustada ja näitas parkla teise serva poole. Hakkasin sinna poole sõitma kui Rennu karjatas: " Oh, vaata seal on koht!" ja ma tegin ehmatusest väikse pirueti ning maandusin tühjale parkimis kohale. " Wow..." Ütles Rennu hämmeldunult ja ronis autost välja. Ronisin ka kuidagi oma punasest Minist välja. Oleksin muidugi Jeepi tahtnud aga isa polnud nõus ostma...Rennu oli minust juba üsna kaugel kui ma talle hüüsin " Kas me jõe poole ei peaks minema?" " Mine sa sinna, ma korraks käin poes." hüüdis ta vastu ja naeratas. Keerasin otsa ringi ja suundusin jõe poole mis parklast paistis. Mõne minuti pärast silmasin Nickit, Andust, Emmat ja Reginat. Seal oli veel terve grupp inimesi keda ma ei teadnud ja minu imestuseks ka Sander. Sammusin tasapisi lähemale. "Tsauki!" hõikasin neile eemalt." Hei, aga kus siis Rennu on?" hõikas Nicki vastu. " Ta tuleb kohe, läks korra poodi." vastasin ma talle. " Okei, ma siis tutvustan sulle niikaua teisi. tema on Daniela," ütles Nicki ja osutas keskmist kasvu roheliste silmadega brünetile tüdrukule " tema on Kenneth, nemad on Romet ja Roland ning tema on Elise." tutvustas Nicki mind poistele. " oh, näe Rennu tuleb." silmas Regina lumes taidlevat Rennut." Tsau!" hüüsid Renate eemalt." Tsau!" karjusime kõik vastu. Mõne hetke pärast oli Rennu meieni jõudnud Ning me hakkasime arutma mis ja kuidas edasi. Jõudsime otsusele, et käime ära poes ja ostame süüa-juua ning ilutulestikku ja siis suundume Kennethi poole. Kennethi vanemad olid aasta-vahetuseks reisile läinud ja Kenneth oli terve nädala üksi kodus. Istusime autodesse ja suundusime Prismasse., Minu auto peale tulid veel Andu ja Sander, sest mul oli ainukesema veel kohti. Andu ja Rennu istusid taha ja sokutasid Sandri minu kõrvale. Teel poodi patrasid Renate ja Andu, nagu poleks sada aastat näinud, samas meie Sandriga vaikisime, kuigi vahepeal nägin ta suul muiet. Poodi jõudes ei suutnud me otsustada mida otsa ning ostsime kõike, mis vähegi hea tundus. Lõpuks maandus Kannethi köögi laual 7 pakki krõpsu, 6 alkoholivaba vahuveini, 4 šampanjat, sest osad meidt olid ka täisealised, 6 erinevat dipikastet, 4 erinevat salatit, 4 kahe liitrist coca-colat, 4 kilo mandariine, 1 5l pakk jäätist ja veel igasugu põnevaid sööke ja jooke. Sättisime tüdrukutega kõik toidud lauale ning poisid otsisid samalajal muusikat ja filme. Üsna varsti laekus kohale veel rahvast nagu Amanda, markus ja Diana ning veel palju tundmatuid. Pidu võttis kiiresti hoo üles ja muutus ruttu lärmakaks. Pärast tantsu Rometiga otsustasin trügida rahava seast välja, et hingata värsket õhku. Üritasin leida mingisugust teed tagaaeda aga suutsin ära eksida, kuid peale pooletunnist seiklemist mjas leidsin siiski õige tee. istsin basseini äärde lamamis toolile ja vaatasin tähti. Ma ei olnudki saanud veel kaua aias olla kui kuulsin selja tagant küsimust: " Kas pole mitte ilus taevas?" " On." Vastasin küsijale. Tõusin püsti ja liikusin ukse poole. 
" Kus sa lähed?" küsis Sander. " Tuppa, külm on." vastasin ma talle ja läksin tuppa. Ma ei tahtnud tantsida ja läksin kööki, et midagi süüa. Köögis kohtasin Kennethit, kes paistis üsna murelik välja. " Mis mureks?" küsisin talt ja valasin endale veel vahuveini."Midagi, kõik on korras." vastas ta ja tegi rõõmasmat nägu ning läks tantsima. Tõstsin endale salatit ja istusin köögileti äärde ja juurdlesin oma ette.
           Peale kahte klaasi vahuveini ja suurt kaussi jäätist otsustasin koju minna, mis sest, et kell oli alles 22.00. Tahtsin Rennule öelda, et lähen koju, kuid tantsimas teda polnud. Läksin vaatasin ka üles magamistubade juurde kuid sealt ma teda ka ei leidnud. Viimaks vaatasin aeda ja nägin kuidas ta koos Anduga midagi vihaselt arutab. Vaatasin neid läbi akna Renate karjus Andu peale ja Andu üritas talle midagi selgitada. Kuna ei tahtnud neid segada läksin tagasi teiste juurde ja küsisin ega keegi koju ei taha ning istusin oma Minisse. Pidin natuke ootama kuni Emma ja Markus tulevad. Emma ja Markus on muide õde ja vend, kaksikud. Viisin nad koju ära ja astusin Mcdonaldsist läbi ning võtsin friikad, coca ja juustu burksi ning sõitsin koju. Vanemad olid välja läinud, nii et olin üksi kodus. Viskasin kontsad jalast ja mantli seljast ning lukustasin ukse ja läksin oma tuppa. Vahetasin kleidi lohvaka särgi ja lühkerite vastu ning prantsatasin voodisse. Vahtisin mitu minutit lage. Mõtlesin mida Rennu ja Andu võisid arutada. Natuke hiljem võtsin telefoni ja saatsin Rennule sõnumi, et läksin koju. Peale seda tirisin voodi juurde enda arvuti ja hakkasin otsima filmi, mida vaadata. Kui olin internetis surfanud ja polnud midagi leidnud hakkasin vaatama, ega mul tõmmatud filmida hulgas midgi pole. Leidsin 2 filmi mida ma polnud näinud: "2012" ja "Ted". Otsustasin "2012" kuna siiski oli asta viimane õhtu.Panin teleka käima ja ühenadsin oma arvuti sellega.otsisin üles oma filmi ja hakkasin vaatama. Umbes pooltundi hiljem helises 
telefon. "Jaa" vastasin kõnele. " Hei, kuule viitsid mulle järgi tulla?" Helistajaks oli Rennu. " Mhm, kus sa oled?" küsisin talt friikaid suhu toppides. "Kennethi maja ees, loomulikult." Ütles ta ärritunult."Ok" vastasin talle vaid ja panin toru hargile. Tõmbasin jalga dressipüksid ja pistsin telo tasku. Lippasin trepist alla, panin tossud jalga ja  jope peale ning läksin autosse. Kenneth ei elanud meis kaugel, seega olin varsti kohal. "Hei.." ütles Rennu ja istus autosse. " Tsau.." vastasin talle. " Kas kodus midagi head on?" küsis ta mõne hetke pärast. " Mandariine ja kohukesi on ja jäätist ja mindagi veel." loetlesin talle ja hakkasin kodu poole sõitma. "Ok," ütles ta mõtlikult " lähme siis poest ka läbi." "Olnunii..." vastasin talle ja pöörasin paremale. Ostsime poest cocat, popcorni, kummikarusid ja veel paar asja. Koju jõudes vinnasime ostud kööki ja Rennu läks riideid vahetama. Pakkisin asjad lahti ja panin külmikusse. Kui kkõik oli ära pandud võtsin 2 klaasi, coca ja popcorni kaenlasse ja hakkasin oma toa poole minema. Olin oma toa ukse ees kui uksele koputati.

No comments:

Post a Comment