Saturday, January 19, 2013

#7 Nameless: Vana-aasta õhtu 2

       Olin oma toa ukse ees kui uksele koputati."Rennu, mina vaata kes seal on" karjusin Renatele ja läksin oma tuppa. Kuulsin kuidas Rennu ukse avas ja kellegagi rääkis. Panin klaasid maha ja avasin popcorni paki. "Ellu!" "Nooh?!"karjusin Rennule vastu. "Tule alla!" karjus Rennu vastu ja kuulsin trepist kõndimist. Tulin oma toast välja ja sain trepil Rennuga kokku. "Sander..." sosistas ta mulle ja muigas. Tegin küsivat nägu ning lonkisin trepist alla. 
       "Hei!" sõnas Sander." Tsau, mis mureks?" vastasin talle. "Miks sa peolt ära läksid?" " Ei viitsinud enam olla..." sõnasin talle ja silmistasin teda. Ta noogutas. " Mis te teete siis?" küsis ta ja vaatas korraks maha.  " Midagi erilist, filmi vaatame..." "Aa, okei. Nojah, ma siis lähen tagasi..." ütles Sander ja hakkas uksest välja minema.
 " Sander," ütlesin ja vaatasin maha. " Jah?" küsis ta ja vaatas mulle otsa. " Jää ka meiega filmi vaatama." vastasin talle ja tõstsin pea. " No, okei." ütles ta natukese aja mõtlemise järel." Aga ainult siis, kui ma teile tüliks pole." Vastas ta mulle ja naeratas. Muigasin. " Ma lähen üles, tule järgi." ütlesin talle ja lippasin võidurõõmsalt oma tuppa. " Rennu, tee ruumi, Sander tuleb ka!" ütlesin ärevalt Rennule. Rennu muigas. Peatlselt istusime kolmekesi minu voodil, jõime cocat ja  sõime popcorni, krõpsu ning vaatasime filmi.

---------------
Srry, et lühike, järgmine pikem :)

No comments:

Post a Comment