Thursday, May 24, 2012

Nameless - sissejuhatus



Hei, hei!Olen Elise, sõbrad kutsuvad Elluks. Olen 17. Meil on oma maja, suur, nimelt 2 korruseline. Elan koos ema, isa ja noorema õe Renatega, teda kutsutakse Rennuks. Rennu on 15 aastat vana. Reelika on mu väga hea sõbranna, aga kõige paremini saan läbi ikka õega. Enamus kutsuvad teda Reeluks või Rezzuks. Ta on 16.

*Reede hommik 7.00*
Äratuskell tirises ja ajas mind üles. " Õhh...." mõtlesin ja ajasin end üles. Ronisin oma voodist välja ja läksin oma garderoobi valima, mida selga panna. Kõigepealt otsisin valged teksad ning oranži õlapaeltega pluusi ja vahetasin tudukad nende vastu. Läksin vannituppa ning hakkasin juukseid kammima. Pesin ära ka hambad ja näo ning tõmbasin ripsmed tuššiga üle. Komberdasin tagasi oma tuppa, et võtta kott. Kontrollisin üle kas kõik vajalik olemas. Kui olin leidnud et kõik on olemas, ka ebavajalik, kõmpisin tasakesi toast välja, õe ukse taha. Sisenesin ja läksin õe voodi juurde: " Rennu, ärka üles!" sosistasin talle. Rennu ärkaski pikka mööda üles. 
" Ma lähen alla. Tule ruttu järgi, muidu jääme hiljaks!" sõnasin ja ruttasin alla, et endale midagi hamba alla saada. Võtsin kapist apelsini mahla ja tegin ruttu Rennule juustu võileiva. Need on ta lemmikud. Endale võtsin kapist kohukese. 

" Rennnuuu!" kisasin üle terve maja. Mõtlesin hakata just teist korda karjuma, kui juba ta tuhises alla. Ta oli endale selga pannud tumesinise teksa seeliku, läbipaistvad sukad ning kollase pluusi

 " Nice.." ütlesin kui ta lähemale tuli. Rennu ainult noogutas, sest nosis juba oma juustukat. Lõpetasin mahla ja panin klaasi lauale ning läksin kingi jalga panema. Vaatasin kella ja kiljatasin: " Appi, Rennu me jääme hiljaks! Tule ruttu!" "Oota.." kostus ja ta kulistas oma mahla. " Oota.." kostus uuesti. Mul oli juba kannatus katkemas: " Ma lähen välja..."


No comments:

Post a Comment