Sunday, May 27, 2012

Nameless - 4. osa

 Kui toibusin tuli meelde jäätis. Olin selle totaalselt unustanud. Vaatasin kaussi, kuu enne olin pannud jäätise. Jäätisest oli järel ainult üks sulanud klomp. Läksin just endale uut jäätist tooma, kui telefon helises. Pean veel mainima, et telefoni helinaks oli - The Majority Says - 114.
 Panin kausi käest ja kõmpisin tagasi elutuppa. Võtsin vastu: " Tsauki, kas saad mul nüüd järgi tulla?" See oli Rennu. " Jah, ikka. Hakkan kohe tulema."



Panin telefoni tasku ja läksin esikusse. Tõmbasin jalga tossud ja võtsin võtmed. Väljusin ja keerasin ukse lukku, ning kõndisin auto poole. Naabermajast kostus muusika ja mingid inimesed kooserdasid maja ees. Istusin autosse ja võtsin suuna haigla poole. Teel haiglasse pidasin ise endaga aru. Sandri üle. Mõtlesin, et teen väheke suurema ringi. Kuna aeg oli hiline, oli inimesi vähe.
     "Rennu on vist pahane juba.." mõtlesin endamisi natukese aja möödudes. Pöörasin vasakule ja haigla hakkas paistma. Sõitsin natuke kiiremini kui lubatud, aga see mind ei häirinud. Parklasse sisse pöörates nägin, kuidas Rennu suures eufoorias auto poole jookseb. " Sau!" ütles ta, kui oli autosse minu kõrvale istunud. Noogutasin selle peale. " Kas lähme veel kuhugi?" pärisin ma ja keerasin parklast välja. " Arvan, et ei. " " ok," vastasin õele, "  Aga kuidas tal muidu oli?" pärisin ja keerasin kodutänavasse. " Hästi, arst arvas et saab juba neljapäeval välja." rääkis Rennu optimistlikult. Noogutasin. Jõudsime koju ja ma parkisin auto ära. Naabermajast kostus ikka veel muusikat. Mingid poisid vist laulsid.
       Läksime mõlemad oma tubadesse. Mina läksin vanni. Kui vannis käidud, kuivatasin pea ja läksin oma garderoobi juurde. Valisin tudukad ja peale tõmbasin kollase hommiku mantli. Tahtsin teda, mis telkust tuleb, aga läpakas oli all, seega pidin alla kobima. Telekas käis ja Rennu vaatas sealt Kuuma pirukat. Ma polnud seda osa näinud. Ta pani pausile, et tuua meile jäätist. Ma läksin arvutisse. Midagi  ei olnud ikka veel toimunud, seega panin arvuti ära. Kui Rennu tagasi tuli vaatsaime filmi edasi.



2 comments: