Sunday, May 27, 2012

Nameless - 3. osa

Ma lõpetasin kõne. Eks näeb, mis sama hakkab.
       Olin jõudnud parklasse ja läksin autosse ning sõitsin koju.


* 10 mintsa pärast*

Olin koju jõudnud ja otsisin oma musta jakki. " Kus see küll on?" mõtlesin endamisi. Järsku helises uksekell. " Sander..." mõtlesin ma.
        Terve tee koju olin talle mõelnud. Sellele, et miks ta mind välja kutsus, miks ma talle üldse kordalähen. 
       Ust avama minnes polnud ma enam päris kindel, kas ikka tahan minna. Mõtlesin isegi, et saadan ta pikalt, kuid uudishimu sai minust võitu, sest ma tahstin oma küsimustele vastuseid saada. Avasin ukse, kuid kedagi polnud, hakkasin ust sulgema kui märasin maas valget ümbrikut. Sulgesin ukse ja avasin kirja. Kiri nägi välja nii: " Sorry, mul tuli üks kiire asi vahele. Loodan, et sa pahane pole. 
- Sander."
      Jätsin need asjad sinna paika ja helistasin hoopis Rennule, et uurida kuidas seal pool ka on. Telefon kutsus ja kutsus, aga keegi toru ei võtnud. Majas oli haudvaikus, lausa kõle hakkas. Pime oli ka. Otsustasin, et teen olemise hubasemaks ja panin käima teleka ning tuled põlema. Külmikust tõin jäätist. Läksin korra ka oma tuppa, et arvuti tuua. Sisenesin oma tuppa
ja nägin, kuidas naabermajas käib suur pidu, ning seal on kohal vist mingi bänd. Ohkasin ja võtsin läpaka ning tõmbasin kardina ette.
      Kobisin alla diivanile ja lülitasin arvuti sisse. Telekast tuli Bondi film. Ei tea mitmes see oli... Pikapeale lülitas läpakas enda sisse. Läksin Fb'sse ja MSN'i. Mitte kedagi polnud sees. Midagi ei toimunud ja oli tunne nagu aeg oleks seisma jäänud. Jäin telekat jõllitama.
       Kui toibusin tuli meelde jäätis. Olin selle totaalselt unustanud. Vaatasin kaussi, kuhu enne olin pannud jäätise. Jäätisest oli järel ainult üks sulanud klomp. Läksin just endale uut jäätist tooma, kui telefon helises. Panin kausi käest ja kõmpisin tagasi elutuppa. Võtsin vastu: " Tsauki, kas viitsid mulle järgi tulla?" See oli Rennu. " Jah, ikka. Hakkan kohe tulema."

--------------------------------------------------------------
Srry, plnud enam üldse mõtteid :(
Eks näeb.

No comments:

Post a Comment